Veelgestelde vragen:
Wanneer mensen online gaan shoppen stuiten ze wel eens op bepaalde problemen. Hieronder een overzicht van veel gestelde vragen die u hopelijk kunnen helpen bij uw probleem.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig, wanneer u klikt op het merk waarvan u graag de collectie van zou willen bekijken en bestellen dan wordt u doorgestuurd naar een webshop die dit merk aanbiedt. Merkenkleding-4all.nl selecteert speciaal voor u de beste en mooiste kleding.
Hoe weet ik of ik de juiste maat bestel?
Als u iets besteld wilt u natuurlijk ook weten of het past. Bij veel sites hebben ze daarvoor een maattabel, met een maattabel meet u de omvang van bijvoorbeeld uw borst of heup. Kijk daarom goed bij welke site u besteld en welke maattabel daar gebruikt wordt. Wanneer u dit gedaan heeft kunt u aflezen in de tabel welke maat bij de omtrek in centimeters past. Zo weet u precies welke maat u moet bestellen van uw favoriete broek of shirt.
Hoe was ik mijn spijkerbroeken?
Wanneer u graag de kwaliteit van uw broek zo hoog mogelijk houdt raden wij u aan om uw spijkerbroek binnenstebuiten te wassen. Zeker wanneer u ouder bent is wassen minder vaak nodig als een spijkerbroek van een jong kind. Dit om de simpele reden dat uw spijkerbroek minder vlug vuil wordt. Door het stappen kan uw broek wel naar de drank of eventuele rook ruiken. Vaak is zelf spoelen en vervolgens uithangen al genoeg, hierdoor heeft uw spijkerbroek het minste kwaliteitsverlies.
Wat als mijn kledingstuk niet beschikbaar is?
U kunt de verkopende partij bereiken via bijvoorbeeld de mail of de telefoon. Vaak staat er ook al aangegeven wanneer het product weer beschikbaar is. Uit ervaring weten we dat de producten binnen de kortste keren weer aangevuld zijn. Mocht u toch nog vragen hebben, een vraag is zo gesteld en een passend antwoord op uw vraag heeft u binnen een mum van tijd.